Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Apreciación de problemas en el aula desde el marco de las taxonomías personales del profesorado

URI:
http://hdl.handle.net/11162/4622
Education Level:
Educación Primaria
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Álvarez Hernández, Marina; Castro Pañeda, Pilar; Martín del Buey, Francisco
Date:
1991
Published in:
Magister : Escuela Universitaria de Magisterio de Oviedo. 1991, v. 9 ; p. 159-173
Abstract:

En el contexto de la teoría social de la Atribución se realiza un estudio empírico de las proyecciones valorativas que realizan un conjunto de profesores de EGB sobre apreciaciones de problemas de conductas en sus alumnos concluyendo que existen correlaciones significativas entre ambas variables.

En el contexto de la teoría social de la Atribución se realiza un estudio empírico de las proyecciones valorativas que realizan un conjunto de profesores de EGB sobre apreciaciones de problemas de conductas en sus alumnos concluyendo que existen correlaciones significativas entre ambas variables.

Leer menos
Materias (TEE):
resultado de investigación; conducta del profesor; relación profesor-alumno; investigación sobre la profesión; motivación; evaluación; comportamiento del estudiante; conducta del alumno; taxonomía; análisis de correlación
Otras Materias:
EGB; Asturias (Comunidad Autónoma)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.