Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La gestión de la calidad en la acción socioeducativa

URI:
http://hdl.handle.net/11162/29550
Full text:
http://www.raco.cat/index.php/Ed ...
View/Open
00920123017467.pdf (3.777Mb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Panchón Iglesias, Carme
Date:
2002
Published in:
Educación social : revista de intervención socioeducativa. 2002, n. 21, mayo-agosto ; p. 10-24
Abstract:

Se reflexiona sobre los sistemas de calidad y la importancia que han ido adquiriendo dentro de las organizaciones y de los servicios públicos, considerándolos como elementos claves para ofrecer respuestas adecuadas y para conseguir la satisfacción de los clientes. Además, se exponen los principios de gestión que inspiran las normas europeas de evaluación de la calidad y su posible aplicación a los programas de intervención socioeducativa.

Se reflexiona sobre los sistemas de calidad y la importancia que han ido adquiriendo dentro de las organizaciones y de los servicios públicos, considerándolos como elementos claves para ofrecer respuestas adecuadas y para conseguir la satisfacción de los clientes. Además, se exponen los principios de gestión que inspiran las normas europeas de evaluación de la calidad y su posible aplicación a los programas de intervención socioeducativa.

Leer menos
Materias (TEE):
círculo de calidad; evaluación
Otras Materias:
intervención socioeducativa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.