Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? : Mondragon Unibertsitateko Ikus-entzunezko ikasleen kasua
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2012Publicado en:
Tantak. 2012, n. 24 ; p. 53-76Resumen:
Se describe cómo buscan la información académica que necesitan los estudiantes universitarios. El estudio se realizó en Mondragon Unibertsitatea, donde participaron estudiantes de la licenciatura en Comunicación Audiovisual del curso 2007-2008 y sus profesores. Los datos cuantitativos fueron recogidos a través de un cuestionario con preguntas y los datos cualitativos a través de cinco grupos de discusión. Los resultados muestran que los estudiantes tienen dificultades para buscar la información académica que necesitan.
Se describe cómo buscan la información académica que necesitan los estudiantes universitarios. El estudio se realizó en Mondragon Unibertsitatea, donde participaron estudiantes de la licenciatura en Comunicación Audiovisual del curso 2007-2008 y sus profesores. Los datos cuantitativos fueron recogidos a través de un cuestionario con preguntas y los datos cualitativos a través de cinco grupos de discusión. Los resultados muestran que los estudiantes tienen dificultades para buscar la información académica que necesitan.
Leer menosUnibertsitateko ikasleek behar duten informazio akademikoa nola bilatzen duten deskribatzen da. Mondragon Unibertsitatean egin zen ikerketa, eta bertan 2007-2008 ikasturteko Ikus-entzunezko Komunikazioko lizentziaturako ikasleek eta irakasleek parte hartu zuten. Datu kuantitatiboak galdera-sorta baten bidez bildu ziren, eta datu kualitatiboak bost eztabaida-talderen bidez. Emaitzek erakusten dute ikasleek zailtasunak dituztela behar duten informazio akademikoa bilatzeko.
Unibertsitateko ikasleek behar duten informazio akademikoa nola bilatzen duten deskribatzen da. Mondragon Unibertsitatean egin zen ikerketa, eta bertan 2007-2008 ikasturteko Ikus-entzunezko Komunikazioko lizentziaturako ikasleek eta irakasleek parte hartu zuten. Datu kuantitatiboak galdera-sorta baten bidez bildu ziren, eta datu kualitatiboak bost eztabaida-talderen bidez. Emaitzek erakusten dute ikasleek zailtasunak dituztela behar duten informazio akademikoa bilatzeko.
Leer menos