@article{11162/268460, year = {2012}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/12883/11623}, url = {https://hdl.handle.net/11162/268460}, abstract = {Se describe cómo buscan la información académica que necesitan los estudiantes universitarios. El estudio se realizó en Mondragon Unibertsitatea, donde participaron estudiantes de la licenciatura en Comunicación Audiovisual del curso 2007-2008 y sus profesores. Los datos cuantitativos fueron recogidos a través de un cuestionario con preguntas y los datos cualitativos a través de cinco grupos de discusión. Los resultados muestran que los estudiantes tienen dificultades para buscar la información académica que necesitan.}, abstract = {Unibertsitateko ikasleek behar duten informazio akademikoa nola bilatzen duten deskribatzen da. Mondragon Unibertsitatean egin zen ikerketa, eta bertan 2007-2008 ikasturteko Ikus-entzunezko Komunikazioko lizentziaturako ikasleek eta irakasleek parte hartu zuten. Datu kuantitatiboak galdera-sorta baten bidez bildu ziren, eta datu kualitatiboak bost eztabaida-talderen bidez. Emaitzek erakusten dute ikasleek zailtasunak dituztela behar duten informazio akademikoa bilatzeko.}, booktitle = {Tantak. 2012, n. 24 ; p. 53-76}, keywords = {estudios universitarios}, keywords = {fuentes de información}, keywords = {alfabetización funcional}, keywords = {iniciación informática}, keywords = {estudiante}, title = {Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? : Mondragon Unibertsitateko Ikus-entzunezko ikasleen kasua}, author = {Egaña Osa, Txema and Zuberogoitia Espilla, Aitor and Pavón Arrizabalaga, Amaia}, }