Mostrar el registro sencillo del ítem
Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? : Mondragon Unibertsitateko Ikus-entzunezko ikasleen kasua
dc.contributor.author | Egaña Osa, Txema | |
dc.contributor.author | Zuberogoitia Espilla, Aitor | |
dc.contributor.author | Pavón Arrizabalaga, Amaia | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/12883/11623 | spa |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11162/268460 | |
dc.description | Resumen basado en el de la publicación | spa |
dc.description | Resumen y palabras clave, en español, inglés y francés | spa |
dc.description.abstract | Se describe cómo buscan la información académica que necesitan los estudiantes universitarios. El estudio se realizó en Mondragon Unibertsitatea, donde participaron estudiantes de la licenciatura en Comunicación Audiovisual del curso 2007-2008 y sus profesores. Los datos cuantitativos fueron recogidos a través de un cuestionario con preguntas y los datos cualitativos a través de cinco grupos de discusión. Los resultados muestran que los estudiantes tienen dificultades para buscar la información académica que necesitan. | spa |
dc.description.abstract | Unibertsitateko ikasleek behar duten informazio akademikoa nola bilatzen duten deskribatzen da. Mondragon Unibertsitatean egin zen ikerketa, eta bertan 2007-2008 ikasturteko Ikus-entzunezko Komunikazioko lizentziaturako ikasleek eta irakasleek parte hartu zuten. Datu kuantitatiboak galdera-sorta baten bidez bildu ziren, eta datu kualitatiboak bost eztabaida-talderen bidez. Emaitzek erakusten dute ikasleek zailtasunak dituztela behar duten informazio akademikoa bilatzeko. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.format.medium | Revista | spa |
dc.language.iso | eus | spa |
dc.relation.ispartof | Tantak. 2012, n. 24 ; p. 53-76 | spa |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | spa |
dc.subject | estudios universitarios | spa |
dc.subject | fuentes de información | spa |
dc.subject | alfabetización funcional | spa |
dc.subject | iniciación informática | spa |
dc.subject | estudiante | spa |
dc.subject.other | Internet | spa |
dc.title | Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? : Mondragon Unibertsitateko Ikus-entzunezko ikasleen kasua | eus |
dc.type | Artículo de revista | spa |
dc.audience | Alumnado | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.bbdd | Analíticas | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Superior | spa |
dc.title.journal | Tantak | spa |