Begirada estetikoa : Hezkunza Artistikoaren funtsezko osagaia denei irekia
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2013Publicado en:
Tantak. 2013, n. 25 ; p. 105-1035Resumen:
Ubicados en el contexto de la Educación Artística y a partir de la tradicional división ante la obra como creador activo o como receptor de la misma (dicotomía mano-ojo), se dirige la atención a la segunda de ellas para indagar sobre la mirada estética. Se aborda en primer lugar el problema de la percepción visual poniendo de manifiesto, frente a la errónea consideración de pasividad, cómo se trata de un conjunto de procesos de extracción activa de información y elaboración de representaciones.
Ubicados en el contexto de la Educación Artística y a partir de la tradicional división ante la obra como creador activo o como receptor de la misma (dicotomía mano-ojo), se dirige la atención a la segunda de ellas para indagar sobre la mirada estética. Se aborda en primer lugar el problema de la percepción visual poniendo de manifiesto, frente a la errónea consideración de pasividad, cómo se trata de un conjunto de procesos de extracción activa de información y elaboración de representaciones.
Leer menosHezkuntza Artistikoaren testuinguruan kokatuta, eta lanaren sortzaile aktibo edo hartzaile gisa (esku-begi dikotomia) egin ohi den banaketatik abiatuta, bigarrenari zuzentzen zaio arreta, begirada estetikoa aztertzeko. Lehenik eta behin, ikusmen-pertzepzioaren arazoari heltzen zaio, eta agerian uzten da, pasibotasunaren kontsiderazio okerraren aurrean, informazioa modu aktiboan ateratzeko eta irudikapenak egiteko prozesuen multzo bat dela.
Hezkuntza Artistikoaren testuinguruan kokatuta, eta lanaren sortzaile aktibo edo hartzaile gisa (esku-begi dikotomia) egin ohi den banaketatik abiatuta, bigarrenari zuzentzen zaio arreta, begirada estetikoa aztertzeko. Lehenik eta behin, ikusmen-pertzepzioaren arazoari heltzen zaio, eta agerian uzten da, pasibotasunaren kontsiderazio okerraren aurrean, informazioa modu aktiboan ateratzeko eta irudikapenak egiteko prozesuen multzo bat dela.
Leer menos