Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan
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2018Publicado en:
Tantak. 2018, n. 30 ; p. 37-55Resumen:
Se analiza el uso de la lengua en los cursos superiores de la Educación Secundaria Obligatoria en dos centros del País Vasco con un entorno socioeconómico y sociolingüístico similar. Se identifica y analiza el uso de H1 (euskera) y H2 (castellano) en el aula H3 (inglés), en unos tiempos en los que la separación de las lenguas en las aulas es la norma dominante. Se proponen dos preguntas de investigación: 1. ¿Qué características y funciones tienen los cambios de código en el aula de la lengua extranjera? 2. ¿La percepción del profesorado sobre su uso lingüístico se corresponde con el uso lingüístico observado en sus escuelas?
Se analiza el uso de la lengua en los cursos superiores de la Educación Secundaria Obligatoria en dos centros del País Vasco con un entorno socioeconómico y sociolingüístico similar. Se identifica y analiza el uso de H1 (euskera) y H2 (castellano) en el aula H3 (inglés), en unos tiempos en los que la separación de las lenguas en las aulas es la norma dominante. Se proponen dos preguntas de investigación: 1. ¿Qué características y funciones tienen los cambios de código en el aula de la lengua extranjera? 2. ¿La percepción del profesorado sobre su uso lingüístico se corresponde con el uso lingüístico observado en sus escuelas?
Leer menosIrakasle zein ikasleen hizkuntza-erabilera aztertu nahi da derrigorrezko bigarren hezkuntzako goiko mailetan, antzeko ingurune sozioekonomiko eta soziolinguistikoa duten Euskal Herriko bi ikastetxetan. Helburua da H3 (ingelesa) ikasgelan H1 (euskara) eta H2ren (gaztelania) erabilera identifikatu eta aztertzea, ikasgeletan hizkuntzen bereizketa oraindik arau nagusia den garaiotan. Helburu hori lortzeko, bi ikerketa-galdera hauek proposatu ditugu: 1. Zer ezaugarri eta funtzio dituzte atzerriko hizkuntzaren ikasgelan izaten diren kode-aldaketek? 2. Irakasleek beren hizkuntza-erabileraz duten pertzepzioa bat al dator haien eskoletan behatutako hizkuntza-erabilerarekin?
Irakasle zein ikasleen hizkuntza-erabilera aztertu nahi da derrigorrezko bigarren hezkuntzako goiko mailetan, antzeko ingurune sozioekonomiko eta soziolinguistikoa duten Euskal Herriko bi ikastetxetan. Helburua da H3 (ingelesa) ikasgelan H1 (euskara) eta H2ren (gaztelania) erabilera identifikatu eta aztertzea, ikasgeletan hizkuntzen bereizketa oraindik arau nagusia den garaiotan. Helburu hori lortzeko, bi ikerketa-galdera hauek proposatu ditugu: 1. Zer ezaugarri eta funtzio dituzte atzerriko hizkuntzaren ikasgelan izaten diren kode-aldaketek? 2. Irakasleek beren hizkuntza-erabileraz duten pertzepzioa bat al dator haien eskoletan behatutako hizkuntza-erabilerarekin?
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