Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko : irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2018Publicado en:
Tantak. 2018, n. 30 ; p. 99-116Resumen:
Se analiza la forma de hacer que tienen los profesores-facilitadores de la universidad cuando están realizando entrevistas de autoconfrontación ante vídeo con futuros profesores para hacer un análisis de su práctica. El corpus de este trabajo lo forman 10 entrevistas de autoconfrontación realizadas por 5 profesores-facilitadores. Se ha analizado el rol de estos profesores-facilitadores en las transcripciones de las entrevistas de autoconfrontación con el alumnado y se divide su actuación en 9 categorías. Dos de ellas, la petición de especificaciones y la creación de controversión, son las más utilizadas. Se considera conveniente profundizar en la formación con el profesorado facilitador
Se analiza la forma de hacer que tienen los profesores-facilitadores de la universidad cuando están realizando entrevistas de autoconfrontación ante vídeo con futuros profesores para hacer un análisis de su práctica. El corpus de este trabajo lo forman 10 entrevistas de autoconfrontación realizadas por 5 profesores-facilitadores. Se ha analizado el rol de estos profesores-facilitadores en las transcripciones de las entrevistas de autoconfrontación con el alumnado y se divide su actuación en 9 categorías. Dos de ellas, la petición de especificaciones y la creación de controversión, son las más utilizadas. Se considera conveniente profundizar en la formación con el profesorado facilitador
Leer menosAztertu nahi da Unibertsitateko irakasle-bideratzaileek duten egiteko modua etorkizuneko irakasleekin euren praktikaren analisia egiteko bideoaren aurreko autokonfrontazio elkarrizketak egiten ari direnean. Lan honen corpusa osatzen dute 5 irakasle-bideratzailek egindako 10 autokonfrontazio elkarrizketak. Aztertu da irakasle-bideratzaile horien rola ikasleekin egindako autokonfrontazio elkarrizketen transkribapenetan eta euren jarduna 9 kategoriatan banatu da. Horietatik bi, zehaztapenak eskatzea eta kontrobertsia sortzea, dira erabilienak. Ondorioz, irakasle-bideratzaileekin prestakuntzan sakontzea komenigarria dela ikusi da.
Aztertu nahi da Unibertsitateko irakasle-bideratzaileek duten egiteko modua etorkizuneko irakasleekin euren praktikaren analisia egiteko bideoaren aurreko autokonfrontazio elkarrizketak egiten ari direnean. Lan honen corpusa osatzen dute 5 irakasle-bideratzailek egindako 10 autokonfrontazio elkarrizketak. Aztertu da irakasle-bideratzaile horien rola ikasleekin egindako autokonfrontazio elkarrizketen transkribapenetan eta euren jarduna 9 kategoriatan banatu da. Horietatik bi, zehaztapenak eskatzea eta kontrobertsia sortzea, dira erabilienak. Ondorioz, irakasle-bideratzaileekin prestakuntzan sakontzea komenigarria dela ikusi da.
Leer menos