@article{11162/265131, year = {2018}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/19462/18575}, url = {https://hdl.handle.net/11162/265131}, abstract = {Se analiza la forma de hacer que tienen los profesores-facilitadores de la universidad cuando están realizando entrevistas de autoconfrontación ante vídeo con futuros profesores para hacer un análisis de su práctica. El corpus de este trabajo lo forman 10 entrevistas de autoconfrontación realizadas por 5 profesores-facilitadores. Se ha analizado el rol de estos profesores-facilitadores en las transcripciones de las entrevistas de autoconfrontación con el alumnado y se divide su actuación en 9 categorías. Dos de ellas, la petición de especificaciones y la creación de controversión, son las más utilizadas. Se considera conveniente profundizar en la formación con el profesorado facilitador}, abstract = {Aztertu nahi da Unibertsitateko irakasle-bideratzaileek duten egiteko modua etorkizuneko irakasleekin euren praktikaren analisia egiteko bideoaren aurreko autokonfrontazio elkarrizketak egiten ari direnean. Lan honen corpusa osatzen dute 5 irakasle-bideratzailek egindako 10 autokonfrontazio elkarrizketak. Aztertu da irakasle-bideratzaile horien rola ikasleekin egindako autokonfrontazio elkarrizketen transkribapenetan eta euren jarduna 9 kategoriatan banatu da. Horietatik bi, zehaztapenak eskatzea eta kontrobertsia sortzea, dira erabilienak. Ondorioz, irakasle-bideratzaileekin prestakuntzan sakontzea komenigarria dela ikusi da.}, booktitle = {Tantak. 2018, n. 30 ; p. 99-116}, keywords = {estudiante para profesor}, keywords = {estudios universitarios}, keywords = {educador}, keywords = {entrevista}, keywords = {formación de profesores}, keywords = {conducta del profesor}, title = {Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko : irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen}, doi = {10.1387/tantak.19462}, author = {Garro Larrañaga, Eneritz and Ipiña Larrañaga, Nagore and Ozaeta Elorza, Arantza}, }