Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan : Jakintza ikastola, begirada berrien bila
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2020Publicado en:
Tantak. 2020, n. 32 ; p. 137-163Resumen:
Se recoge la opinión/visión de un grupo de profesores sobre sus relaciones, el ambiente escolar, el espacio y el tiempo, así como las perspectivas de cuidado entre el profesorado. Los resultados muestran que, a pesar de la importancia de las relaciones entre el profesorado, es imprescindible aumentar la formación en la materia. Las dinámicas de relación pueden condicionar el clima escolar y el bienestar de sus profesores.
Se recoge la opinión/visión de un grupo de profesores sobre sus relaciones, el ambiente escolar, el espacio y el tiempo, así como las perspectivas de cuidado entre el profesorado. Los resultados muestran que, a pesar de la importancia de las relaciones entre el profesorado, es imprescindible aumentar la formación en la materia. Las dinámicas de relación pueden condicionar el clima escolar y el bienestar de sus profesores.
Leer menosIrakasleek eskola eremuan sortzen dituzten harremanen analisiak garrantzia dauka. Irakasle talde bateko kideek beren arteko harremanen inguruan duten iritzia/ikuspegia jasotzen da: eskolako giroa, espazioa eta denbora, bai eta irakasleen arteko zaintza ikuspegia ere. Emaitzek erakutsi dute, irakasleen arteko harremanek garrantzia duten arren, gaiaren inguruko formakuntza handitzea ezinbestekoa dela. Izan ere, harremanen dinamikek zeharo baldintzatu dezakete eskolako giroa eta bertako irakasleen ongizatea.
Irakasleek eskola eremuan sortzen dituzten harremanen analisiak garrantzia dauka. Irakasle talde bateko kideek beren arteko harremanen inguruan duten iritzia/ikuspegia jasotzen da: eskolako giroa, espazioa eta denbora, bai eta irakasleen arteko zaintza ikuspegia ere. Emaitzek erakutsi dute, irakasleen arteko harremanek garrantzia duten arren, gaiaren inguruko formakuntza handitzea ezinbestekoa dela. Izan ere, harremanen dinamikek zeharo baldintzatu dezakete eskolako giroa eta bertako irakasleen ongizatea.
Leer menos