Utilització de les TIC a l¿educació infantil
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2013Publicado en:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. 2013, n. 3 ; p. 149-169Resumen:
Es descriu una proposta pedagògica per introduir l¿ordinador en el currículum de l¿educació infantil. La metodologia duta a terme segueix un procés globalitzador fonamentat en principis d¿aprenentatge significatiu. S¿estudiaren els coneixements previs dels alumnes i es realitzà un plantejament de la tasca atenent les necessitats individuals de cada nen i nena. Es conclou que les TIC han estat elements mediadors a l¿hora de treballar aspectes com l¿aprenentatge de les matemàtiques, la lectoescriptura, la comunicació, l¿escriptura i el desenvolupament del llenguatge oral.
Es descriu una proposta pedagògica per introduir l¿ordinador en el currículum de l¿educació infantil. La metodologia duta a terme segueix un procés globalitzador fonamentat en principis d¿aprenentatge significatiu. S¿estudiaren els coneixements previs dels alumnes i es realitzà un plantejament de la tasca atenent les necessitats individuals de cada nen i nena. Es conclou que les TIC han estat elements mediadors a l¿hora de treballar aspectes com l¿aprenentatge de les matemàtiques, la lectoescriptura, la comunicació, l¿escriptura i el desenvolupament del llenguatge oral.
Leer menosSe describe una propuesta pedagógica para introducir el ordenador en el currículo de la educación infantil. La metodología llevada a cabo sigue un proceso globalizador basado en principios de aprendizaje significativo. Se estudiaron los conocimientos previos de los alumnos y se realizó un planteamiento de la tarea atendiendo a las necesidades individuales de cada niño y niña. Se concluye que las TIC han sido elementos mediadores a la hora de trabajar aspectos como el aprendizaje de las matemáticas, la lectoescritura, la comunicación, la escritura y el desarrollo del lenguaje oral.
Se describe una propuesta pedagógica para introducir el ordenador en el currículo de la educación infantil. La metodología llevada a cabo sigue un proceso globalizador basado en principios de aprendizaje significativo. Se estudiaron los conocimientos previos de los alumnos y se realizó un planteamiento de la tarea atendiendo a las necesidades individuales de cada niño y niña. Se concluye que las TIC han sido elementos mediadores a la hora de trabajar aspectos como el aprendizaje de las matemáticas, la lectoescritura, la comunicación, la escritura y el desarrollo del lenguaje oral.
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