Atenció a la diversitat, discapacitat, llenguatge augmentatiu i NTIC
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2005Publicado en:
Cantabou : revista del CPR d'Inca. 2005, n. 20, desembre ; p. 9-11Resumen:
Experiencia en un IES de Mallorca sobre la atención a la diversidad para alumnos con tetraplegia espástica. A través de esta experiencia se facilita el acceso al curriculum y se favorecen las capacidades de relación interpersonal para ayudar a la formación de la identidad personal de adolescentes con esta discapacidad.
Experiencia en un IES de Mallorca sobre la atención a la diversidad para alumnos con tetraplegia espástica. A través de esta experiencia se facilita el acceso al curriculum y se favorecen las capacidades de relación interpersonal para ayudar a la formación de la identidad personal de adolescentes con esta discapacidad.
Leer menosExperiència en un IES de Mallorca sobre l'atenció a la diversitat per a alumnes amb tetraplègia espàstica. A través d'aquesta experiència es facilita l'accés al currículum i s'afavoreixen les capacitats de relació interpersonal per ajudar a la formació de la identitat personal d'adolescents amb aquesta discapacitat.
Experiència en un IES de Mallorca sobre l'atenció a la diversitat per a alumnes amb tetraplègia espàstica. A través d'aquesta experiència es facilita l'accés al currículum i s'afavoreixen les capacitats de relació interpersonal per ajudar a la formació de la identitat personal d'adolescents amb aquesta discapacitat.
Leer menos