Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Atenció a la diversitat, discapacitat, llenguatge augmentatiu i NTIC

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7299
View/Open
01220063000039.pdf (29.22Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Socies Bennàsser, Joan
Date:
2005
Published in:
Cantabou : revista del CPR d'Inca. 2005, n. 20, desembre ; p. 9-11
Abstract:

Experiencia en un IES de Mallorca sobre la atención a la diversidad para alumnos con tetraplegia espástica. A través de esta experiencia se facilita el acceso al curriculum y se favorecen las capacidades de relación interpersonal para ayudar a la formación de la identidad personal de adolescentes con esta discapacidad.

Experiencia en un IES de Mallorca sobre la atención a la diversidad para alumnos con tetraplegia espástica. A través de esta experiencia se facilita el acceso al curriculum y se favorecen las capacidades de relación interpersonal para ayudar a la formación de la identidad personal de adolescentes con esta discapacidad.

Leer menos
 

Experiència en un IES de Mallorca sobre l'atenció a la diversitat per a alumnes amb tetraplègia espàstica. A través d'aquesta experiència es facilita l'accés al currículum i s'afavoreixen les capacitats de relació interpersonal per ajudar a la formació de la identitat personal d'adolescents amb aquesta discapacitat.

Experiència en un IES de Mallorca sobre l'atenció a la diversitat per a alumnes amb tetraplègia espàstica. A través d'aquesta experiència es facilita l'accés al currículum i s'afavoreixen les capacitats de relació interpersonal per ajudar a la formació de la identitat personal d'adolescents amb aquesta discapacitat.

Leer menos
 
Materias (TEE):
deficiencia física; defecto del habla; aprendizaje visual; desarrollo de la personalidad; desarrollo del lenguaje; identidad
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.