Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Comisión de Coordinación Pedagógica y asesoramiento externo : el papel de los equipos psicopedagógicos

URI:
http://hdl.handle.net/11162/4612
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Pérez Pérez, Ramón
Date:
1995
Published in:
Magister : Escuela Universitaria de Magisterio de Oviedo. 1995, v. 13 ; p. 275-298
Abstract:

El asesoramiento pedagógico en los centros escolares constituye un factor importante en la mejora de la calidad de la educación. Integrar las redes de apoyo en las estructuras organizativas es un reto que exige un nuevo modelo cultural. La comisión de Coordinación Pedagógica y los equipos psicopedagógicos pueden contribuir a desarrollar ese nuevo modelo cultural de naturaleza colaborativa.

El asesoramiento pedagógico en los centros escolares constituye un factor importante en la mejora de la calidad de la educación. Integrar las redes de apoyo en las estructuras organizativas es un reto que exige un nuevo modelo cultural. La comisión de Coordinación Pedagógica y los equipos psicopedagógicos pueden contribuir a desarrollar ese nuevo modelo cultural de naturaleza colaborativa.

Leer menos
Materias (TEE):
calidad de la enseñanza; práctica pedagógica; trabajo en equipo; cooperación; intervención; programa de estudios; gestión del centro de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.