Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La formación vista desde el profesorado

URI:
http://hdl.handle.net/11162/45169
View/Open
01520093000372.pdf (103.0Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Educación Primaria
Educación Infantil
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sardon Iribarnegarai, Xabier
Date:
2007
Published in:
Idea : la revista del Consejo Escolar de Navarra. 2007, n. 27 ; p. 16-17
Abstract:

Se describe su experiencia durante un año académico en el CAP. No conseguía provocar el deseo de saber de los alumnos, estos se refugiaban en acciones mecánicas por lo que debía reforzar su capacidad de pensar. Los estudiantes tienen mucha mayor capacidad para el conocimiento de lo que se cree. En el proceso formativo se deben impulsar la actualización del profesorado y la forma de trabajar en el aula.

Se describe su experiencia durante un año académico en el CAP. No conseguía provocar el deseo de saber de los alumnos, estos se refugiaban en acciones mecánicas por lo que debía reforzar su capacidad de pensar. Los estudiantes tienen mucha mayor capacidad para el conocimiento de lo que se cree. En el proceso formativo se deben impulsar la actualización del profesorado y la forma de trabajar en el aula.

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; matemáticas; aula
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.