Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Lectoescritura

URI:
http://hdl.handle.net/11162/30133
Education Level:
Educación Primaria
Educación Infantil
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Crespo Hurtado, Ana Belén; Abril Páez, Benigna; Aguilar Molina, Raquel; Simoes Donoso, Lourdes; Cubiles Calle, Carlos; Benegasi Carmona, Isabel María; Salvador Ramírez, María Isabel; Pozo Rodríguez, Yolanda del; Lozano Perrino, César Augusto; Leyva Pedrajas-Blanco, María del Carmen
Date:
2004
Abstract:

Análisis del proceso lectoescritor desde el enfoque constructivista. El proyecto incluye un estudio de las fases del proceso, requisitos previos, posibles problemas que se pueden presentar, descripción de los métodos y coordinación entre Educación Infantil y Educación Primaria. El trabajo finaliza esbozando unas posibles actividades que pueden llevarse a cabo en clase.

Análisis del proceso lectoescritor desde el enfoque constructivista. El proyecto incluye un estudio de las fases del proceso, requisitos previos, posibles problemas que se pueden presentar, descripción de los métodos y coordinación entre Educación Infantil y Educación Primaria. El trabajo finaliza esbozando unas posibles actividades que pueden llevarse a cabo en clase.

Leer menos
Materias (TEE):
lectura; escritura; método de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.