Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Nuevas perspectivas a la luz de los avances tecnológicos para la atención del niño sordo

URI:
http://hdl.handle.net/11162/30065
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Valero García, Jesús
Date:
2003
Published in:
FIAPAS. 2003, n. 93-94, julio-octubre ; separata
Abstract:

Las posibilidades de mejorar la atención precoz del niño sordo han aumentado substancialmente en los últimos años. Este factor está planteando la necesidad de perfeccionar y acomodar las estrategias de intervención empleados hasta el momento a las posibilidades auditivas que pueden ofrecerse actualmente a niños sordos de corta edad. Se analizan estas nuevas estrategias de intervención educativa y la implicación familiar como bases indispensables de todo proyecto educativo en relación a los niños sordos.

Las posibilidades de mejorar la atención precoz del niño sordo han aumentado substancialmente en los últimos años. Este factor está planteando la necesidad de perfeccionar y acomodar las estrategias de intervención empleados hasta el momento a las posibilidades auditivas que pueden ofrecerse actualmente a niños sordos de corta edad. Se analizan estas nuevas estrategias de intervención educativa y la implicación familiar como bases indispensables de todo proyecto educativo en relación a los niños sordos.

Leer menos
Materias (TEE):
sordo; deficiente auditivo; nuevas tecnologías; intervención
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.