Euskal Hezkuntza Sistemari begirada bat kanpotik
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2003Publicado en:
Tantak. 2003, n. 30 ; p. 7-16Resumen:
Se analizan algunas características del Sistema Educativo Vasco, concretamente aquellas que hacen que el Sistema Educativo Vasco estadísticamente sea considerado como outlier. Se apunta que el Sistema Educativo Vasco está regulado por una ley surgida del consenso entre partidos políticos, que los medios económicos destinados a la financiación del Sistema Educativo son bastante superiores a los destinados por otras comunidades autónomas y por último, que la CAV ha hecho una clara apuesta a favor de la LOGSE, priorizando los principios de participación, autonomía de los centros, equidad y calidad.
Se analizan algunas características del Sistema Educativo Vasco, concretamente aquellas que hacen que el Sistema Educativo Vasco estadísticamente sea considerado como outlier. Se apunta que el Sistema Educativo Vasco está regulado por una ley surgida del consenso entre partidos políticos, que los medios económicos destinados a la financiación del Sistema Educativo son bastante superiores a los destinados por otras comunidades autónomas y por último, que la CAV ha hecho una clara apuesta a favor de la LOGSE, priorizando los principios de participación, autonomía de los centros, equidad y calidad.
Leer menosEuskal Hezkuntza Sistemaren zenbait ezaugarri aztertzen dira, zehazki Euskal Hezkuntza Sistema estatistikoki outlier-tzat hartzea eragiten dutenak. Adierazi da Euskal Hezkuntza Sistema alderdi politikoen arteko adostasunetik sortutako lege batek arautzen duela, Hezkuntza Sistema finantzatzera bideratutako baliabide ekonomikoak beste autonomia erkidego batzuek bideratutakoak baino dezente handiagoak direla eta, azkenik, EAEk LOGSEren aldeko apustu argia egin duela, bi printzipio lehenetsiz: berdintasuna, ikastetxeen autonomia, ekitatea eta kalitatea.
Euskal Hezkuntza Sistemaren zenbait ezaugarri aztertzen dira, zehazki Euskal Hezkuntza Sistema estatistikoki outlier-tzat hartzea eragiten dutenak. Adierazi da Euskal Hezkuntza Sistema alderdi politikoen arteko adostasunetik sortutako lege batek arautzen duela, Hezkuntza Sistema finantzatzera bideratutako baliabide ekonomikoak beste autonomia erkidego batzuek bideratutakoak baino dezente handiagoak direla eta, azkenik, EAEk LOGSEren aldeko apustu argia egin duela, bi printzipio lehenetsiz: berdintasuna, ikastetxeen autonomia, ekitatea eta kalitatea.
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