Eskola-porrotetik lan-mundura
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2012Publicado en:
Tantak. 2012, n. 24 ; p. 7-35Resumen:
Se presenta un resumen de la investigación realizada por un equipo de la Universidad del País Vasco (UPV) sobre la experiencia de los Centros de Iniciación Profesional (CIP) en la Comunidad Autónoma Vasca (CAV). En dichos centros y través dos programas: Los Programas de Escolarización Complementaria (PEC) y los Programa de Iniciación Profesional (PIP) se atiende compartiendo los mismos fines, profesorado e infraestructura, a jóvenes que por distintos motivos fracasan en la escuela, ofreciéndoles una oportunidad para evitar que se instalen en la zona de riesgo de exclusión
Se presenta un resumen de la investigación realizada por un equipo de la Universidad del País Vasco (UPV) sobre la experiencia de los Centros de Iniciación Profesional (CIP) en la Comunidad Autónoma Vasca (CAV). En dichos centros y través dos programas: Los Programas de Escolarización Complementaria (PEC) y los Programa de Iniciación Profesional (PIP) se atiende compartiendo los mismos fines, profesorado e infraestructura, a jóvenes que por distintos motivos fracasan en la escuela, ofreciéndoles una oportunidad para evitar que se instalen en la zona de riesgo de exclusión
Leer menosEuskal Herriko Unibertsitateko (EHU) talde batek Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) Lanbide Hastapenerako Zentroen (LHIK) esperientziari buruz egindako ikerketaren laburpena aurkezten da. Ikastetxe horietan, eta bi programaren bidez: Eskolatze Osagarriko Programak (IHP) eta Lanbide Hastapeneko Programak (PIP) helburu berak partekatzen dituzte, irakasleak eta azpiegitura, eskolan hainbat arrazoirengatik porrot egiten duten gazteei, eta aukera bat eskaintzen diete bazterketa-arriskuko eremuan jar ez daitezen.
Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) talde batek Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) Lanbide Hastapenerako Zentroen (LHIK) esperientziari buruz egindako ikerketaren laburpena aurkezten da. Ikastetxe horietan, eta bi programaren bidez: Eskolatze Osagarriko Programak (IHP) eta Lanbide Hastapeneko Programak (PIP) helburu berak partekatzen dituzte, irakasleak eta azpiegitura, eskolan hainbat arrazoirengatik porrot egiten duten gazteei, eta aukera bat eskaintzen diete bazterketa-arriskuko eremuan jar ez daitezen.
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