As bibliotecas escolares galegas teñen plan, compás e bitácora : a propósito do Plan de Lectura e do Plan de Biblioteca
Texto completo:
http://www.edu.xunta.gal/eduga/2 ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2024Publicado en:
Revista galega do ensino. 2024, n. 87, enero-junio ; 9 p.Resumen:
Los decretos que regulan la ordenación y los currículos de educación infantil, primaria, secundaria obligatoria y bachillerato en la Comunidad Autónoma de Galicia establecen que los centros docentes deberán incluir dentro de su proyecto educativo y funcional un plan de lectura y un plan de biblioteca. Esta normativa propone cambios de nomenclatura y añade una novedad documental que es del interés de los equipos de las bibliotecas escolares. Este artículo trata de recordar algunas ideas básicas sobre en qué consiste y para qué sirve cada uno de estos planes, y quizás sobre cómo abordar su revisión y/o nueva redacción.
Los decretos que regulan la ordenación y los currículos de educación infantil, primaria, secundaria obligatoria y bachillerato en la Comunidad Autónoma de Galicia establecen que los centros docentes deberán incluir dentro de su proyecto educativo y funcional un plan de lectura y un plan de biblioteca. Esta normativa propone cambios de nomenclatura y añade una novedad documental que es del interés de los equipos de las bibliotecas escolares. Este artículo trata de recordar algunas ideas básicas sobre en qué consiste y para qué sirve cada uno de estos planes, y quizás sobre cómo abordar su revisión y/o nueva redacción.
Leer menosOs decretos que regulan a ordenación e os currículos de educación infantil, primaria, secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia establecen que os centros docentes deberán incluír dentro do seu proxecto educativo e funcional un plan de lectura e un plan de biblioteca. Esta normativa propón cambios de nomenclatura e engade unha novidade documental que é do interese dos equipos das bibliotecas escolares. Este artigo trata de recordar algunhas ideas básicas sobre en que consiste e para que serve cadanseu destes plans, e quizais sobre como abordar a súa revisión e/ou nova redacción.
Os decretos que regulan a ordenación e os currículos de educación infantil, primaria, secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia establecen que os centros docentes deberán incluír dentro do seu proxecto educativo e funcional un plan de lectura e un plan de biblioteca. Esta normativa propón cambios de nomenclatura e engade unha novidade documental que é do interese dos equipos das bibliotecas escolares. Este artigo trata de recordar algunhas ideas básicas sobre en que consiste e para que serve cadanseu destes plans, e quizais sobre como abordar a súa revisión e/ou nova redacción.
Leer menos