Ahozkotasunaren balio pragmatikoa ipuin kontaketan : Koldo Amestoy kontalariaren zenbait ipuinen azterketa
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2017Publicado en:
Tantak. 2017, n. 29 ; p. 119-144Resumen:
Se estudian las técnicas orales utilizadas al contar y/o leer cuentos, a través de un acercamiento teórico-práctico a cuentos grabados. En este corpus, formado por tres cuentos del conocido cuentacuentos Koldo Amestoy, se analizado la velocidad, la cantidad de pausas realizadas, el volumen y la entonación. Para el análisis se predicen primero los criterios teóricos y después, se comprueba si coinciden o no. De este modo, el docente sabrá cómo utilizar las estrategias al contar cuentos, convirtiéndolo en algo mucho más significativo.
Se estudian las técnicas orales utilizadas al contar y/o leer cuentos, a través de un acercamiento teórico-práctico a cuentos grabados. En este corpus, formado por tres cuentos del conocido cuentacuentos Koldo Amestoy, se analizado la velocidad, la cantidad de pausas realizadas, el volumen y la entonación. Para el análisis se predicen primero los criterios teóricos y después, se comprueba si coinciden o no. De este modo, el docente sabrá cómo utilizar las estrategias al contar cuentos, convirtiéndolo en algo mucho más significativo.
Leer menosIpuinak kontatzean eta/edo irakurtzean erabiltzen diren ahozko teknikak aztertzen dira, hurbilketa teoriko-praktiko baten eta grabatutako ipuinen azterketaren bidez. Koldo Amestoy ipuin kontalari ezagunaren hiru ipuinez osatutako corpus honetan abiadura, egindako etenaldien kantitatea, bolumena eta intonazioa aztertzen dira. Analisirako, lehenik irizpide teorikoak aurreikusten dira, eta, ondoren, bat datozen ala ez egiaztatzen da; bat ez datozen kasuetan, komunikazio-estrategiak deskribatuko dira. Horrela, irakasleak ipuinak kontatzean estrategiak nola erabili jakingo du, askoz esanguratsuagoa bihurtuz.
Ipuinak kontatzean eta/edo irakurtzean erabiltzen diren ahozko teknikak aztertzen dira, hurbilketa teoriko-praktiko baten eta grabatutako ipuinen azterketaren bidez. Koldo Amestoy ipuin kontalari ezagunaren hiru ipuinez osatutako corpus honetan abiadura, egindako etenaldien kantitatea, bolumena eta intonazioa aztertzen dira. Analisirako, lehenik irizpide teorikoak aurreikusten dira, eta, ondoren, bat datozen ala ez egiaztatzen da; bat ez datozen kasuetan, komunikazio-estrategiak deskribatuko dira. Horrela, irakasleak ipuinak kontatzean estrategiak nola erabili jakingo du, askoz esanguratsuagoa bihurtuz.
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