UPV/EHUko Gizarte Zientzietako masterretako gaitasunen azterketa
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2022Publicado en:
Tantak. 2022, n. 34 ; p. 129-152Resumen:
Se describe y valora el alcance y coherencia de las competencias que conviven en los títulos de Máster. En concreto, se analizan los másteres de Ciencias Sociales (Educación, Economía/Empresa y Comunicación) en términos de inteligibilidad, proceso cognitivo, estructura del conocimiento y transversalidad. Se comparan las competencias de las diferentes áreas. También se analizan los medios que se proponen para evaluar las competencias. Según los resultados obtenidos, en la mayoría de los másteres aún no se tienen en cuenta los aportes del aprendizaje, pero sí las competencias. La aplicación de la mayoría de las competencias está relacionada con el proceso cognitivo, aunque todavía hay muchas competencias relacionadas con la memoria, sobre todo en los másteres de Educación.
Se describe y valora el alcance y coherencia de las competencias que conviven en los títulos de Máster. En concreto, se analizan los másteres de Ciencias Sociales (Educación, Economía/Empresa y Comunicación) en términos de inteligibilidad, proceso cognitivo, estructura del conocimiento y transversalidad. Se comparan las competencias de las diferentes áreas. También se analizan los medios que se proponen para evaluar las competencias. Según los resultados obtenidos, en la mayoría de los másteres aún no se tienen en cuenta los aportes del aprendizaje, pero sí las competencias. La aplicación de la mayoría de las competencias está relacionada con el proceso cognitivo, aunque todavía hay muchas competencias relacionadas con la memoria, sobre todo en los másteres de Educación.
Leer menosMaster-tituluetan gaitasunen irismena eta koherentzia deskribatu eta baloratzen da. Zehatzago esanda, Gizarte Zientzietako (Hezkuntza, Ekonomia/Enpresa eta Komunikazioko) masterretako konpetentzien azterketa ulergarritasunaren, prozesu kognitiboaren, ezagutzaren egituraren eta zeharkakotasunaren arabera. Arlo desberdinetako konpetentzien arteko konparaketa egin da. Era berean, konpetentziak ebaluatzeko proposatzen diren bitartekoak ere aztertu dira. Lortutako emaitzen arabera, oraindik master gehienetan ez dira kontuan hartzen ikaskuntzaren emaitzak, bai ordea gaitasunak. Gaitasun gehienak aplikatzea prozesu kognitiboarekin lotuta daude, nahiz eta oraindik gaitasun asko lotuak egon memoriarekin, batez ere Hezkuntzako masterretan.
Master-tituluetan gaitasunen irismena eta koherentzia deskribatu eta baloratzen da. Zehatzago esanda, Gizarte Zientzietako (Hezkuntza, Ekonomia/Enpresa eta Komunikazioko) masterretako konpetentzien azterketa ulergarritasunaren, prozesu kognitiboaren, ezagutzaren egituraren eta zeharkakotasunaren arabera. Arlo desberdinetako konpetentzien arteko konparaketa egin da. Era berean, konpetentziak ebaluatzeko proposatzen diren bitartekoak ere aztertu dira. Lortutako emaitzen arabera, oraindik master gehienetan ez dira kontuan hartzen ikaskuntzaren emaitzak, bai ordea gaitasunak. Gaitasun gehienak aplikatzea prozesu kognitiboarekin lotuta daude, nahiz eta oraindik gaitasun asko lotuak egon memoriarekin, batez ere Hezkuntzako masterretan.
Leer menos