Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Planificando el camino a la autonomía : cómo entrenar el EMP

URI:
https://hdl.handle.net/11162/249829
Full text:
https://octaedro.com/wp-content/ ...
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Capítulo de libro
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Huéscar Hernández, Elisa; Barrachina Peris, Julio; Moreno Murcia, Juan Antonio
Date:
2022
Published in:
En búsqueda de la autonomía en educación física. Barcelona, 2022 ; p. 74-100
Abstract:

Se presenta un Programa de Intervención con Apoyo a la Autonomía (PIAA), describiendo los objetivos, las competencias, los destinatarios, la justificación del programa, cómo implementarlo, los procedimiento y condiciones para un aprendizaje eficaz de estrategias, niveles de implementación de las estrategias, temporalización de los niveles, el éxito del programa. Por último, se aborda la adquisición progresiva de las estrategias motivacionales y la evaluación.

Se presenta un Programa de Intervención con Apoyo a la Autonomía (PIAA), describiendo los objetivos, las competencias, los destinatarios, la justificación del programa, cómo implementarlo, los procedimiento y condiciones para un aprendizaje eficaz de estrategias, niveles de implementación de las estrategias, temporalización de los niveles, el éxito del programa. Por último, se aborda la adquisición progresiva de las estrategias motivacionales y la evaluación.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza secundaria; educación física; autonomía; intervención
Otras Materias:
ESO
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.