Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Impulso de futuro : ¡caminemos hacia el cambio!

URI:
https://hdl.handle.net/11162/214005
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Hernández Seuma, Yolanda
Date:
2020
Published in:
Aula de innovación educativa. 2020, n. 295, julio ; p. 36-39
Abstract:

Se describe como el tiempo de confinamiento obligado también ha sido una oportunidad de reflexión pedagógica en la ZER L¿Oliver. Muchas han sido las incertidumbres que se ha encontrado por el camino, pero con la base del trabajo cooperativo con el equipo de maestros, las familias y las comunidades locales se han ido recogiendo los aprendizajes que presentaba esta situación. Se ve que pueden ser importantes en la trayectoria de la transformación educativa.

Se describe como el tiempo de confinamiento obligado también ha sido una oportunidad de reflexión pedagógica en la ZER L¿Oliver. Muchas han sido las incertidumbres que se ha encontrado por el camino, pero con la base del trabajo cooperativo con el equipo de maestros, las familias y las comunidades locales se han ido recogiendo los aprendizajes que presentaba esta situación. Se ve que pueden ser importantes en la trayectoria de la transformación educativa.

Leer menos
Materias (TEE):
epidemia; enseñanza a distancia; relación escuela-comunidad; relación padres-escuela; nuevas tecnologías; escuela rural; trabajo en equipo
Otras Materias:
COVID-19
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.