Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Navegando en medio de una fuerte tempestad (parte 1) : plan de contingencia

URI:
https://hdl.handle.net/11162/200408
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Padín Pujoldevall, Noa; Dionisio Gámez, Ana
Date:
2020
Published in:
Aula de innovación educativa. 2020, n. 293, mayo ; p. 10-16
Abstract:

Se presenta un texto que nace de la necesidad de plasmar por escrito reflexiones en torno a todo vivido en el confinamiento, donde la covid-19 ha decidido marcar el rumbo de nuestras vidas. Se presenta la situación en la que se encuentran el centro, en pleno proceso de elaboración del proyecto de dirección para una nueva escuela de Barcelona, por eso todo lo vivido está obligando para detenerse y para pensar qué hacer si ya se estuviera liderando la nueva escuela.

Se presenta un texto que nace de la necesidad de plasmar por escrito reflexiones en torno a todo vivido en el confinamiento, donde la covid-19 ha decidido marcar el rumbo de nuestras vidas. Se presenta la situación en la que se encuentran el centro, en pleno proceso de elaboración del proyecto de dirección para una nueva escuela de Barcelona, por eso todo lo vivido está obligando para detenerse y para pensar qué hacer si ya se estuviera liderando la nueva escuela.

Leer menos
Materias (TEE):
enfermedad infecciosa; sistema educativo; administración educativa; gestión del centro de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.