La millora dels aprenentatges i la seua sostenibilitat al CEIP Can Misses
View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2019Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2019 ; p. 292-306Abstract:
Se analiza la transformación educativa del CEIP Can Misses, haciendo referencia a aquellos aspectos más trascendentales que el análisis de las políticas internacionales ha puesto en evidencia que son necesarios para la sostenibilidad de las mejoras, y hace una propuesta basada en la propia experiencia del centro, y sin abandonar la relación con el análisis de diferentes países, de cuáles son los pasos a seguir para darle continuidad y hacerla sostenible en el ámbito de centro, de red y de la administración.
Se analiza la transformación educativa del CEIP Can Misses, haciendo referencia a aquellos aspectos más trascendentales que el análisis de las políticas internacionales ha puesto en evidencia que son necesarios para la sostenibilidad de las mejoras, y hace una propuesta basada en la propia experiencia del centro, y sin abandonar la relación con el análisis de diferentes países, de cuáles son los pasos a seguir para darle continuidad y hacerla sostenible en el ámbito de centro, de red y de la administración.
Leer menosS’analitza la transformació educativa del CEIP Can Misses, fent referència a aquells aspectes més transcendentals que l’anàlisi de les polítiques internacionals ha posat en evidència que són necessaris per a la sostenibilitat de les millores, i fa una proposta basada en la pròpia experiència del centre, i sense abandonar la relació amb l’anàlisi de diferents països, de quines són les passes a seguir per donar-li continuïtat i fer-la sostenible en l’àmbit de centre, de xarxa i de l’administració.
S’analitza la transformació educativa del CEIP Can Misses, fent referència a aquells aspectes més transcendentals que l’anàlisi de les polítiques internacionals ha posat en evidència que són necessaris per a la sostenibilitat de les millores, i fa una proposta basada en la pròpia experiència del centre, i sense abandonar la relació amb l’anàlisi de diferents països, de quines són les passes a seguir per donar-li continuïtat i fer-la sostenible en l’àmbit de centre, de xarxa i de l’administració.
Leer menos