Mètodes globalitzats a l¿IES sa Blanca Dona
Texto completo:
https://gifes.uib.es/digitalAsse ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2019Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2019 ; p. 268-290Resumen:
Se describe la realidad del IES sa Blanca Dona, centro de secundaria de titularidad pública de las Islas Baleares, inmerso en un proceso de cambio y que está conduciendo a una mejora del proceso de enseñanza y aprendizaje de su alumnado. En particular se centra en la descripción y el análisis de la utilización de unas metodologías globalizadoras concretas que, avaladas por diversos referentes teóricos, justifican el motivo del éxito. También se muestran evidencias y algunos de los aspectos pendientes de mejora educativa.
Se describe la realidad del IES sa Blanca Dona, centro de secundaria de titularidad pública de las Islas Baleares, inmerso en un proceso de cambio y que está conduciendo a una mejora del proceso de enseñanza y aprendizaje de su alumnado. En particular se centra en la descripción y el análisis de la utilización de unas metodologías globalizadoras concretas que, avaladas por diversos referentes teóricos, justifican el motivo del éxito. También se muestran evidencias y algunos de los aspectos pendientes de mejora educativa.
Leer menosEs descriu la realitat de l¿IES sa Blanca Dona, centre de secundària de titularitat pública de les Illes Balears, immers en un procés de canvi i que està portant a una millora del procés d¿ensenyament i aprenentatge del seu alumnat. En particular se centra en la descripció i l¿anàlisi de la utilització d¿unes metodologies globalitzadores concretes que, avalades per diversos referents teòrics, justifiquen el motiu de l¿èxit. També es mostren evidències i alguns dels aspectes pendents de millora educativa.
Es descriu la realitat de l¿IES sa Blanca Dona, centre de secundària de titularitat pública de les Illes Balears, immers en un procés de canvi i que està portant a una millora del procés d¿ensenyament i aprenentatge del seu alumnat. En particular se centra en la descripció i l¿anàlisi de la utilització d¿unes metodologies globalitzadores concretes que, avalades per diversos referents teòrics, justifiquen el motiu de l¿èxit. També es mostren evidències i alguns dels aspectes pendents de millora educativa.
Leer menos