Funtzioen ikaskuntza prozesu bat puzzle metodologiaren bidez DBH2n
Texto completo:
https://hdl.handle.net/2454/25307Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Trabajo fin de másterEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2017Resumen:
DBH 2. mailako funtzioen unitatea ikasteko modu ezberdinen aurrean ikaslearen erantzuna zein izanen den aztertzea du helburu nagusi. Azaldu egiten du zein izan den esperimentuaren diseinua, lagina emaitzak e.a. baina horretarako aldez aurretik eginiko analisia ere aztertu egiten da. Lana bi ataletan antolatu da: lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan. Bigarrenean, berriz, funtzioei buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta proposamen hori DBH 2. ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera borobilduk itxiko dute lana.
DBH 2. mailako funtzioen unitatea ikasteko modu ezberdinen aurrean ikaslearen erantzuna zein izanen den aztertzea du helburu nagusi. Azaldu egiten du zein izan den esperimentuaren diseinua, lagina emaitzak e.a. baina horretarako aldez aurretik eginiko analisia ere aztertu egiten da. Lana bi ataletan antolatu da: lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan. Bigarrenean, berriz, funtzioei buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta proposamen hori DBH 2. ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera borobilduk itxiko dute lana.
Leer menosSe investiga el proceso de aprendizaje de las funciones matemáticas en una clase de alumnos de 2º de Educación Secundaria Obligatoria, pero además, es también una memoria de todo lo aprendido durante el curso académico. Para facilitar su comprensión, se ha dividido en dos partes: en la primera se analizan los contenidos y cómo evaluarlos tal y como se presenta en el currículo oficial de enseñanzas. En la segunda, se detalla cómo es el experimento propuesto, la muestra los resultados etc. Es decir, la primera parte esta compuesta por el análisis a priori, mientras que la segunda está dirigida a analizar los datos a posteriori. Como cierre del trabajo se expondrán la síntesis, las conclusiones y las preguntas sin responder que hayan podido quedar.
Se investiga el proceso de aprendizaje de las funciones matemáticas en una clase de alumnos de 2º de Educación Secundaria Obligatoria, pero además, es también una memoria de todo lo aprendido durante el curso académico. Para facilitar su comprensión, se ha dividido en dos partes: en la primera se analizan los contenidos y cómo evaluarlos tal y como se presenta en el currículo oficial de enseñanzas. En la segunda, se detalla cómo es el experimento propuesto, la muestra los resultados etc. Es decir, la primera parte esta compuesta por el análisis a priori, mientras que la segunda está dirigida a analizar los datos a posteriori. Como cierre del trabajo se expondrán la síntesis, las conclusiones y las preguntas sin responder que hayan podido quedar.
Leer menos