El sistema educatiu no universitari a les Illes Balears en xifres (2017)
Texto completo:
http://diari.uib.cat/digitalAsse ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2017Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2017 ; p. 30-54Resumen:
Es presenta una descripció dels trets més destacables de l'estat del sistema educatiu no universitari de les Illes Balears l'any 2017, en base a les dades estadístiques publicades pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport com a avanç del curs 2016-17. Els principals indicadors d¿escolarització, resultats i context educatiu de les Illes Balears mostren diferències significatives en relació amb el conjunt de l¿Estat espanyol però també diferències entre les illes. Pel que fa als valors globals, continua la tendència general a les baixes taxes d¿idoneïtat i graduació als estudis obligatoris, així com a les baixes taxes d¿escolarització i graduació als estudis postobligatoris. Un dels reptes més importants continua sent la prevenció de l¿abandonament escolar d¿un ampli sector de la població jove.
Es presenta una descripció dels trets més destacables de l'estat del sistema educatiu no universitari de les Illes Balears l'any 2017, en base a les dades estadístiques publicades pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport com a avanç del curs 2016-17. Els principals indicadors d¿escolarització, resultats i context educatiu de les Illes Balears mostren diferències significatives en relació amb el conjunt de l¿Estat espanyol però també diferències entre les illes. Pel que fa als valors globals, continua la tendència general a les baixes taxes d¿idoneïtat i graduació als estudis obligatoris, així com a les baixes taxes d¿escolarització i graduació als estudis postobligatoris. Un dels reptes més importants continua sent la prevenció de l¿abandonament escolar d¿un ampli sector de la població jove.
Leer menosSe presenta una descripción de los rasgos más destacables del estado del sistema educativo no universitario de las Islas Baleares en el año 2017, en base a los datos estadísticos publicados por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte como avance del curso 2016-17. Los principales indicadores de escolarización, resultados y contexto educativo de las Islas Baleares muestran diferencias significativas en relación al conjunto del Estado español pero también diferencias entre las islas. En cuanto a los valores globales, continúa la tendencia general a las bajas tasas de idoneidad y graduación en los estudios obligatorios, así como a las bajas tasas de escolarización y graduación en los estudios postobligatorios. Uno de los retos más importantes continúa siendo la prevención del abandono escolar de un amplio sector de la población joven.
Se presenta una descripción de los rasgos más destacables del estado del sistema educativo no universitario de las Islas Baleares en el año 2017, en base a los datos estadísticos publicados por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte como avance del curso 2016-17. Los principales indicadores de escolarización, resultados y contexto educativo de las Islas Baleares muestran diferencias significativas en relación al conjunto del Estado español pero también diferencias entre las islas. En cuanto a los valores globales, continúa la tendencia general a las bajas tasas de idoneidad y graduación en los estudios obligatorios, así como a las bajas tasas de escolarización y graduación en los estudios postobligatorios. Uno de los retos más importantes continúa siendo la prevención del abandono escolar de un amplio sector de la población joven.
Leer menos