Cara a onde debe evolucionar o ámbito científico-tecnolóxico na ensinanza secundaria de persoas adultas no novo marco educativo
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2016Publicado en:
Revista galega do ensino. 2016, n. 71, enero-junio ; p. 5Resumen:
Xustificación da necesidade de cambio do currículo para os catro módulos do ámbito científico-tecnolóxico que responda ás necesidades actuais do alumnado adulto que desexe cursar as ensinanzas que conducen á titulación de graduado en educación secundaria (ESA), tendo en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE).
Xustificación da necesidade de cambio do currículo para os catro módulos do ámbito científico-tecnolóxico que responda ás necesidades actuais do alumnado adulto que desexe cursar as ensinanzas que conducen á titulación de graduado en educación secundaria (ESA), tendo en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE).
Leer menosJustificación de la necesidad de cambio del currículo para los cuatro módulos del ámbito científico-tecnológico que responda a las necesidades actuales del alumnado adulto que desee cursar las enseñanzas que conducen a la titulación de graduado en educación secundaria (ESA), teniendo en cuenta los cambios del currículo de las materias que integran el ámbito y su redistribución y ponderación lectiva en la nueva organización y estructura de la ESO, motivados por la entrada en vigor de la nueva ley educativa (LOMCE).
Justificación de la necesidad de cambio del currículo para los cuatro módulos del ámbito científico-tecnológico que responda a las necesidades actuales del alumnado adulto que desee cursar las enseñanzas que conducen a la titulación de graduado en educación secundaria (ESA), teniendo en cuenta los cambios del currículo de las materias que integran el ámbito y su redistribución y ponderación lectiva en la nueva organización y estructura de la ESO, motivados por la entrada en vigor de la nueva ley educativa (LOMCE).
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