@article{11162/131683, year = {2016}, url = {http://www.edu.xunta.es/eduga/1076/foro/cara-onde-debe-evolucionar-o-ambito-cientifico-tecnoloxico-na-ensinanza-secundaria-persoas}, url = {http://hdl.handle.net/11162/131683}, abstract = {Xustificación da necesidade de cambio do currículo para os catro módulos do ámbito científico-tecnolóxico que responda ás necesidades actuais do alumnado adulto que desexe cursar as ensinanzas que conducen á titulación de graduado en educación secundaria (ESA), tendo en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE).}, abstract = {Justificación de la necesidad de cambio del currículo para los cuatro módulos del ámbito científico-tecnológico que responda a las necesidades actuales del alumnado adulto que desee cursar las enseñanzas que conducen a la titulación de graduado en educación secundaria (ESA), teniendo en cuenta los cambios del currículo de las materias que integran el ámbito y su redistribución y ponderación lectiva en la nueva organización y estructura de la ESO, motivados por la entrada en vigor de la nueva ley educativa (LOMCE).}, booktitle = {Revista galega do ensino. 2016, n. 71, enero-junio ; p. 5}, keywords = {educación de adultos}, keywords = {formación por módulos}, keywords = {ciencias de la naturaleza}, keywords = {ciencias físicas}, keywords = {tecnología}, title = {Cara a onde debe evolucionar o ámbito científico-tecnolóxico na ensinanza secundaria de persoas adultas no novo marco educativo}, author = {González Rodríguez, Concepción and Martínez Rubal, Beatriz and Rozas Méndez, Ángeles and Trigás Verdini, Manuel}, }