O clima da aula e a súa influencia na organización do proceso de ensino-aprendizaxe
Full text:
http://www.edu.xunta.es/eduga/10 ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2016Published in:
Revista galega do ensino. 2016, n. 71, enero-junio ; 7 p.Abstract:
O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándose nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural cunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.
O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándose nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural cunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.
Leer menosEl objetivo de la investigación es conocer cuál es el papel del docente en la aparición de comportamientos disruptivos en el aula, con la finalidad de reducir estas conductas y evitar las continuas interrupciones dentro del proceso de enseñanza-aprendizaje. Desde esta perspectiva y basándose en una investigación etnográfica, se presenta un proyecto realizado desde el área del Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural con una metodología constructivista que tiene por objetivo motivar y reforzar positivamente al alumnado para conseguir un comportamiento más asertivo.
El objetivo de la investigación es conocer cuál es el papel del docente en la aparición de comportamientos disruptivos en el aula, con la finalidad de reducir estas conductas y evitar las continuas interrupciones dentro del proceso de enseñanza-aprendizaje. Desde esta perspectiva y basándose en una investigación etnográfica, se presenta un proyecto realizado desde el área del Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural con una metodología constructivista que tiene por objetivo motivar y reforzar positivamente al alumnado para conseguir un comportamiento más asertivo.
Leer menos