Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

O clima da aula e a súa influencia na organización do proceso de ensino-aprendizaxe

URI:
http://hdl.handle.net/11162/131204
Full text:
http://www.edu.xunta.es/eduga/10 ...
View/Open
O clima da aula e a súa influencia na organización do proceso de ensino-aprendizaxe (450.3Kb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Albacete Vázquez, Cecilia
Date:
2016
Published in:
Revista galega do ensino. 2016, n. 71, enero-junio ; 7 p.
Abstract:

O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándose nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural cunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.

O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándose nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural cunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.

Leer menos
 

El objetivo de la investigación es conocer cuál es el papel del docente en la aparición de comportamientos disruptivos en el aula, con la finalidad de reducir estas conductas y evitar las continuas interrupciones dentro del proceso de enseñanza-aprendizaje. Desde esta perspectiva y basándose en una investigación etnográfica, se presenta un proyecto realizado desde el área del Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural con una metodología constructivista que tiene por objetivo motivar y reforzar positivamente al alumnado para conseguir un comportamiento más asertivo.

El objetivo de la investigación es conocer cuál es el papel del docente en la aparición de comportamientos disruptivos en el aula, con la finalidad de reducir estas conductas y evitar las continuas interrupciones dentro del proceso de enseñanza-aprendizaje. Desde esta perspectiva y basándose en una investigación etnográfica, se presenta un proyecto realizado desde el área del Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural con una metodología constructivista que tiene por objetivo motivar y reforzar positivamente al alumnado para conseguir un comportamiento más asertivo.

Leer menos
 
Materias (TEE):
conducta del profesor; conducta del alumno; actitud del alumno; disciplina; ambiente escolar; clima de la clase
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.