@article{11162/131204, year = {2016}, url = {http://www.edu.xunta.es/eduga/1067/investigacion/o-clima-da-aula-sua-influencia-na-organizacion-do-proceso-ensino-aprendizaxe}, url = {http://hdl.handle.net/11162/131204}, abstract = {O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándose nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural cunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.}, abstract = {El objetivo de la investigación es conocer cuál es el papel del docente en la aparición de comportamientos disruptivos en el aula, con la finalidad de reducir estas conductas y evitar las continuas interrupciones dentro del proceso de enseñanza-aprendizaje. Desde esta perspectiva y basándose en una investigación etnográfica, se presenta un proyecto realizado desde el área del Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural con una metodología constructivista que tiene por objetivo motivar y reforzar positivamente al alumnado para conseguir un comportamiento más asertivo.}, booktitle = {Revista galega do ensino. 2016, n. 71, enero-junio ; 7 p.}, keywords = {conducta del profesor}, keywords = {conducta del alumno}, keywords = {actitud del alumno}, keywords = {disciplina}, keywords = {ambiente escolar}, keywords = {clima de la clase}, title = {O clima da aula e a súa influencia na organización do proceso de ensino-aprendizaxe}, author = {Albacete Vázquez, Cecilia}, }