Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Claves para la transformación organizativa

URI:
http://hdl.handle.net/11162/122558
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Formación Profesional
Educación de Adultos
Educación Especial
Enseñanzas de Régimen Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sanabria Mesa, Ana Luisa; Santana Bonilla, Pablo Joel
Date:
2015
Published in:
Cuadernos de pedagogía. 2015, n. 462, diciembre ; p. 73-76
Abstract:

La integración pedagógica de las TIC no depende exclusivamente de la acción de cada docente en su aula, también está condicionada por las decisiones que cada centro toma a lo largo del tiempo respecto a las tecnologías. En el se exponen los factores institucionales que se han revelado esenciales en el uso pedagógico de las tecnologías.

La integración pedagógica de las TIC no depende exclusivamente de la acción de cada docente en su aula, también está condicionada por las decisiones que cada centro toma a lo largo del tiempo respecto a las tecnologías. En el se exponen los factores institucionales que se han revelado esenciales en el uso pedagógico de las tecnologías.

Leer menos
Materias (TEE):
nuevas tecnologías; trabajo en equipo; centro de enseñanza; innovación pedagógica; tecnología de la información
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.