Zuzendaritza-funtzioaren ebaluazioa. Dimentsioen eta irizpideen ebaluazioa
Full text:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Education Level:
Document type:
MonografíaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAutor corporativo:
Date:
2011Abstract:
Este instrumento de evaluación pretende ser un modelo que, a partir de las referencias normativas, permita identificar y secuenciar en niveles de desarrollo las mejores prácticas en la dirección, avaladas por las conclusiones de la investigación educativa. De esta forma, pretende contribuir a la mejora en la intervención de las direcciones de los centros públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco.
Este instrumento de evaluación pretende ser un modelo que, a partir de las referencias normativas, permita identificar y secuenciar en niveles de desarrollo las mejores prácticas en la dirección, avaladas por las conclusiones de la investigación educativa. De esta forma, pretende contribuir a la mejora en la intervención de las direcciones de los centros públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco.
Leer menosEbaluazio-tresna honek eredu izan nahi du; erreferentzia-arauen bidez, hezkuntza-ikerketaren ondorioek bermatutako zuzendaritza-jarduera onenak garapen-mailetan hauteman eta sekuentziatu nahi dituen eredua. EAEko ikastetxe publikoetako zuzendaritzen esku-hartzea hobetzen lagundu nahi du horrela.
Ebaluazio-tresna honek eredu izan nahi du; erreferentzia-arauen bidez, hezkuntza-ikerketaren ondorioek bermatutako zuzendaritza-jarduera onenak garapen-mailetan hauteman eta sekuentziatu nahi dituen eredua. EAEko ikastetxe publikoetako zuzendaritzen esku-hartzea hobetzen lagundu nahi du horrela.
Leer menos