Hezkuntza-premia bereziak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
Full text:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Education Level:
Document type:
MonografíaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
1995Abstract:
Este documento quiere aportar al profesorado aquella información más relevante sobre las características y necesidades genéricas que presentan algunos colectivos del alumnado, para facilitar la planificación e intervención en las diferentes situaciones educativas a partir de las pautas y estrategias que se presentan. La propuesta de organización de la respuesta educativa incluye criterios generales para la individualización del proceso educativo y un modelo para la definición del currículo del grupo.
Este documento quiere aportar al profesorado aquella información más relevante sobre las características y necesidades genéricas que presentan algunos colectivos del alumnado, para facilitar la planificación e intervención en las diferentes situaciones educativas a partir de las pautas y estrategias que se presentan. La propuesta de organización de la respuesta educativa incluye criterios generales para la individualización del proceso educativo y un modelo para la definición del currículo del grupo.
Leer menosDokumentu honek hainbat ikasle taldek agertzen dituen ezaugarri eta beharrizan orokorrei buruzko informazioa eskaini nahi dio irakaslegoari, bertan aurkezten diren jarraipen eta estrategiak egoera ezberdinetan irakaslegoaren eskuharmena planteatzerakoan abiapuntu gerta daitezkelakoan. Hezkuntza-erantzuna antolatzeko proposamenak barnean dauka hezkuntza-prozesua indibidualizatzeko irizpide orokorrak, bai eta taldearen curriculuma definitzeko eredu bat ere.
Dokumentu honek hainbat ikasle taldek agertzen dituen ezaugarri eta beharrizan orokorrei buruzko informazioa eskaini nahi dio irakaslegoari, bertan aurkezten diren jarraipen eta estrategiak egoera ezberdinetan irakaslegoaren eskuharmena planteatzerakoan abiapuntu gerta daitezkelakoan. Hezkuntza-erantzuna antolatzeko proposamenak barnean dauka hezkuntza-prozesua indibidualizatzeko irizpide orokorrak, bai eta taldearen curriculuma definitzeko eredu bat ere.
Leer menos