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Ebaluazio Diagnostikoa 2009. Faktoreen eta aldagaien analisia. Lehen Hezkuntza 4. Maila

URI:
http://hdl.handle.net/11162/113122
Texto completo:
http://www.isei-ivei.net/eusk/ar ...
Ver/Abrir
isei_2010_05_eusk.pdf (2.290Mb)
Nivel Educativo:
Educación Primaria
Tipo Documental:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
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Estadísticas:
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Metadatos:
Mostrar el registro completo del ítem
Autor:
Arregi Martínez, Amaia; Sainz Martínez, Alicia
Fecha:
2010
Resumen:

El rendimiento en las competencias básicas evaluadas cada año está influido por multitud de factores. Sin embargo, no es fácil conocer, ni todos los factores y variables que intervienen, ni el grado real o la forma en que lo hacen. Después de varios análisis exploratorios, se han seleccionado aquellos en los que se ha observado con claridad que tienen una cierta influencia o relación con los resultados. Este informe analiza estas variables a partir de la información recogida en los cuestionarios repartidos al alumnado de 4º de Educación Primaria en 2009: aspectos extraescolares del alumnado, familiares, actitud hacia el estudio, percepción que el alumnado tiene de su centro escolar, el gusto por determinadas áreas, las conductas problemáticas con sus iguales, los hábitos de trabajo en el hogar, etc. Otros apartados se fijan en las variables del centro, como el nivel socio-económico, el entorno o las calificaciones que se obtienen en Matemáticas.

El rendimiento en las competencias básicas evaluadas cada año está influido por multitud de factores. Sin embargo, no es fácil conocer, ni todos los factores y variables que intervienen, ni el grado real o la forma en que lo hacen. Después de varios análisis exploratorios, se han seleccionado aquellos en los que se ha observado con claridad que tienen una cierta influencia o relación con los resultados. Este informe analiza estas variables a partir de la información recogida en los cuestionarios repartidos al alumnado de 4º de Educación Primaria en 2009: aspectos extraescolares del alumnado, familiares, actitud hacia el estudio, percepción que el alumnado tiene de su centro escolar, el gusto por determinadas áreas, las conductas problemáticas con sus iguales, los hábitos de trabajo en el hogar, etc. Otros apartados se fijan en las variables del centro, como el nivel socio-económico, el entorno o las calificaciones que se obtienen en Matemáticas.

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Urtero ebaluatzen diren oinarrizko konpetentzietako errendimenduan faktore ugarik eragiten dute. Dena den, ez da erraza eragina duten faktore eta aldagai guztiak ezagutzea, ez eta benetan zein neurritan eta nola eragiten duten jakitea ere. Hainbat azterketa egin ostean, argi eta garbi emaitzetan nolabaiteko eragina dutenak edo horiekin lotuta daudenak hautatu dira. Txostenak aldagai horiek aztertzen ditu, LHk 4. mailako ikasleen galdera sortatik jasotako informazioa abiapuntutzat hartuta: ikasleen ikastetxez kanpoko alderdiak, familiari dagozkionak, ikastearekiko jarrera, ikasleak ikastetxearen inguruan duen pertzepzioa, arlo jakin batzuekiko zaletasuna, ikaskideekiko jokaera problematikoak, etxeko lan-ohiturak etab. Beste atal batzuek ikastetxearen aldagaiei erreparatzen diete, besteak beste, maila sozioekonomikoari, inguruneari edota Matematikan lortutako kalifikazioei.

Urtero ebaluatzen diren oinarrizko konpetentzietako errendimenduan faktore ugarik eragiten dute. Dena den, ez da erraza eragina duten faktore eta aldagai guztiak ezagutzea, ez eta benetan zein neurritan eta nola eragiten duten jakitea ere. Hainbat azterketa egin ostean, argi eta garbi emaitzetan nolabaiteko eragina dutenak edo horiekin lotuta daudenak hautatu dira. Txostenak aldagai horiek aztertzen ditu, LHk 4. mailako ikasleen galdera sortatik jasotako informazioa abiapuntutzat hartuta: ikasleen ikastetxez kanpoko alderdiak, familiari dagozkionak, ikastearekiko jarrera, ikasleak ikastetxearen inguruan duen pertzepzioa, arlo jakin batzuekiko zaletasuna, ikaskideekiko jokaera problematikoak, etxeko lan-ohiturak etab. Beste atal batzuek ikastetxearen aldagaiei erreparatzen diete, besteak beste, maila sozioekonomikoari, inguruneari edota Matematikan lortutako kalifikazioei.

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Materias (TEE):
evaluación normativa; control del rendimiento; enseñanza primaria; País Vasco; análisis comparativo; resultado de investigación; condiciones de aprendizaje; características individuales
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