Reflexiones acerca de la materia de educación física en la escuela inclusiva : la etapa de la ESO
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2010Publicado en:
Educació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2010, n. 21 ; p. 173-185Resumen:
L¿article analitza com s¿hauria d¿enfocar la matèria d¿educació física a l¿etapa de secundaria perquè hi tingui cabuda a l¿escola inclusiva. A continuació, es fa referència a la importància de plantejar l¿assignatura de forma integral, per ensenyar continguts transversals. Per finalitzar, es proposa un exemple de sessió d¿aprenentatge cooperatiu i un altre de sensibilització.
L¿article analitza com s¿hauria d¿enfocar la matèria d¿educació física a l¿etapa de secundaria perquè hi tingui cabuda a l¿escola inclusiva. A continuació, es fa referència a la importància de plantejar l¿assignatura de forma integral, per ensenyar continguts transversals. Per finalitzar, es proposa un exemple de sessió d¿aprenentatge cooperatiu i un altre de sensibilització.
Leer menos