Mostrar el registro sencillo del ítem
Anàlisi del perfil del formador de formadors des de la perspectiva practicoreflexiva a les Illes Balears
dc.contributor.advisor | Oliver Trobat, Miquel Francesc | |
dc.contributor.author | Oliver Trobat, Miquel Francesc | |
dc.contributor.author | Casero Martínez, Antonio | |
dc.contributor.author | Portas Fuentespina, Heracli | |
dc.contributor.author | Llobera, Esperança | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | p. 122-124 | spa |
dc.identifier.uri | http://irie.uib.cat/files/reports/informe-8.pdf | spa |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11162/98442 | |
dc.description | Resumen tomado de la publicación | spa |
dc.description | Grup de recerca: Educació i Ciutadania (EiC) - Institut de Rercerca i Innovació Educativa de la Universitat de les Illes Balears. | spa |
dc.description | Fecha de realización del estudio: 2006-2008 | spa |
dc.description.abstract | La finalitat de la recerca fou elaborar el mapa competencial del formador de formadors per tal d¿optimitzar-ne el desenvolupament professional en el marc de les Illes Balears. D¿acord amb això, la recerca va dedicar els seus recursos a identificar les qualitats personals i les competències de referència dels formadors de formadors. Per tal d¿establir l¿estat de la qüestió del tema d¿estudi, a partir de la realització d¿una anàlisi documental, es presenta la situació actual del concepte de competència, de formador practicoreflexiu i es fa una aproximació a les principals aportacions sobre les competències dels formadors. La recerca que presentam és de tipus qualitatiu i s¿ha basat en la metodologia fenomenogràfica a partir de la realització de cinc grups de discussió, que comptaren amb la participació de trenta-tres informadors clau de diversos àmbits de la temàtica d¿estudi. Per realitzar l¿anàlisi interpretativa s¿utilitzà el mètode de comparació constant, que va permetre classificar i analitzar la informació aportada pels experts. A partir d¿aquesta informació es va establir un mapa de vuit qualitats personals i nou unitats de competència dels formadors de formadors, que dibuixen un professional amb un perfil d¿acompanyament del procés de canvi i de reflexió sobre la seva pràctica. Aquest mapa competencial, sens dubte ha d¿esdevenir un element clau per a la millora d¿aquest professional a curt termini. | spa |
dc.format.extent | p. 133 | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.language.iso | cat | spa |
dc.rights | Cuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es) | spa |
dc.subject | formación de profesores | spa |
dc.subject | innovación pedagógica | spa |
dc.subject | formación de formadores | spa |
dc.subject | perfeccionamiento de profesores | spa |
dc.subject.other | Baleares (Comunidad Autónoma) | spa |
dc.subject.other | Universidad de las Islas Baleares | spa |
dc.title | Anàlisi del perfil del formador de formadors des de la perspectiva practicoreflexiva a les Illes Balears | spa |
dc.type | Informe | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.bbdd | Investigaciones | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Ámbito general | spa |