Ajudar l¿infant a esdevenir adult, ajudar l¿adult a esdevenir infant : la contribució de la pràctica psicomotriu al procés de creixement i de maduració de l¿infant i de l¿adult
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2013Publicado en:
IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2013, Vol. IV, n. 1 ; p. 123-134Resumen:
La intervenció té com a objectiu posar en evidència les connexions entre el procés de maduració de l¿infant a la sala de psicomotricitat i el de creixement personal de l¿adult durant el procés de formació en pràctica psicomotriu. La contribució de la pràctica psicomotriu a aquests processos es manifesta a través de la creativitat com a aspecte fonamental d¿aquest procés, la conquesta de la identitat, la importància del món simbòlic: el valor de la metàfora i la paraula que neix d¿un gest, d¿una emoció. El plaer del moviment, del joc compartit. El cos en la relació. La funció del grup. La complexitat social: la diferència, la diversitat, un repte per al món de l¿educació.
La intervenció té com a objectiu posar en evidència les connexions entre el procés de maduració de l¿infant a la sala de psicomotricitat i el de creixement personal de l¿adult durant el procés de formació en pràctica psicomotriu. La contribució de la pràctica psicomotriu a aquests processos es manifesta a través de la creativitat com a aspecte fonamental d¿aquest procés, la conquesta de la identitat, la importància del món simbòlic: el valor de la metàfora i la paraula que neix d¿un gest, d¿una emoció. El plaer del moviment, del joc compartit. El cos en la relació. La funció del grup. La complexitat social: la diferència, la diversitat, un repte per al món de l¿educació.
Leer menos