Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Comelibros : especulaciones sobre la lectura

URI:
http://hdl.handle.net/11162/93936
View/Open
00920063000053.pdf (94.88Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Díaz Armas, Jesús
Date:
2005
Published in:
Campo abierto. 2005, n. 28 ; p. 27-37
Abstract:

Se analiza la obra 'Comelibros' de Lluís Farré, publicación que trata acerca de otros libros de la literatura y de la experiencia estética. El tema principal es el descubrimiento de la lectura autónoma por parte de un niño, tratada a través de la metáfora digestiva. Se muestra una sistemática aproximación a la lectura entendida como un proceso y abordada desde el punto de vista de un niño que lee.

Se analiza la obra 'Comelibros' de Lluís Farré, publicación que trata acerca de otros libros de la literatura y de la experiencia estética. El tema principal es el descubrimiento de la lectura autónoma por parte de un niño, tratada a través de la metáfora digestiva. Se muestra una sistemática aproximación a la lectura entendida como un proceso y abordada desde el punto de vista de un niño que lee.

Leer menos
Materias (TEE):
lectura; literatura infantil y juvenil
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.