Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Para Bailar la bamba y cair no samba : las florestas de la cultura y la interacción oral en las clases de formación de profesores

URI:
http://hdl.handle.net/11162/79814
Full text:
http://www.mecd.gob.es/dctm/rede ...
View/Open
00820103008143.pdf (58.59Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Barreto, Talita de Assis
Date:
2007
Published in:
Biblioteca virtual redELE. 2007, n. especial, diciembre ; 12 p.
Abstract:

Se considera la importancia de una reflexión por parte del docente de Español Lengua Extranjera en lo que concierne a los aspectos culturales y su enseñanza en clase. Se discute brevemente sobre cuestiones relacionadas con la formación de profesores de español en Brasil y se destacan las orientaciones de los documentos que ofrecen las bases de la enseñanza de lenguas extranjeras en España y de la docente como formadora de profesores.

Se considera la importancia de una reflexión por parte del docente de Español Lengua Extranjera en lo que concierne a los aspectos culturales y su enseñanza en clase. Se discute brevemente sobre cuestiones relacionadas con la formación de profesores de español en Brasil y se destacan las orientaciones de los documentos que ofrecen las bases de la enseñanza de lenguas extranjeras en España y de la docente como formadora de profesores.

Leer menos
Materias (TEE):
lengua española; lenguas extranjeras; formación de profesores; Brasil
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.