Guies docents adaptades a l'Espai Europeu d'Educació Superior
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Guía o manualEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2008Resumen:
Actualmente nos encontramos en un momento de transición y de cambios, a causa de la adaptación de nuestra universidad y el resto de universidades españolas al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES). Esta coyuntura nos sitúa ante un reto importante: renovar la docencia universitaria a partir, entre otras iniciativas, de una programación didáctica que facilite los procesos de enseñanza-aprendizaje de nuestro alumnado. Partiendo de la afirmación que la planificación es uno de los compromisos más importantes que cada docente debe asumir y una de las competencias básicas del ejercicio profesional, se presenta este libro, con el objetivo de proporcionar una selección de buenas prácticas sobre guías docentes de asignaturas adaptadas al EEES y elaboradas por el profesorado de la UIB.
Actualmente nos encontramos en un momento de transición y de cambios, a causa de la adaptación de nuestra universidad y el resto de universidades españolas al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES). Esta coyuntura nos sitúa ante un reto importante: renovar la docencia universitaria a partir, entre otras iniciativas, de una programación didáctica que facilite los procesos de enseñanza-aprendizaje de nuestro alumnado. Partiendo de la afirmación que la planificación es uno de los compromisos más importantes que cada docente debe asumir y una de las competencias básicas del ejercicio profesional, se presenta este libro, con el objetivo de proporcionar una selección de buenas prácticas sobre guías docentes de asignaturas adaptadas al EEES y elaboradas por el profesorado de la UIB.
Leer menosActualment ens trobam en un moment de transició i de canvis, a causa de l'adaptació de la nostra universitat i la resta d'universitats espanyoles a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). Aquesta conjuntura ens situa davant d'un repte cabdal: renovar la docència universitària a partir, entre d'altres iniciatives, d'una programació didàctica que faciliti els processos d'ensenyament-aprenentatge del nostre alumnat. Partint de l'afirmació que la planificació és un dels compromisos més importants que cada docent ha d'assumir i una de les competències bàsiques de l'exercici professional, us presentam aquest llibre, amb l'objectiu de proporcionar una selecció de bones pràctiques sobre guies docents d'assignatures adaptades a l'EEES i elaborades pel professorat de la UIB.
Actualment ens trobam en un moment de transició i de canvis, a causa de l'adaptació de la nostra universitat i la resta d'universitats espanyoles a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). Aquesta conjuntura ens situa davant d'un repte cabdal: renovar la docència universitària a partir, entre d'altres iniciatives, d'una programació didàctica que faciliti els processos d'ensenyament-aprenentatge del nostre alumnat. Partint de l'afirmació que la planificació és un dels compromisos més importants que cada docent ha d'assumir i una de les competències bàsiques de l'exercici professional, us presentam aquest llibre, amb l'objectiu de proporcionar una selecció de bones pràctiques sobre guies docents d'assignatures adaptades a l'EEES i elaborades pel professorat de la UIB.
Leer menos