Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La formació en centres per atendre la diversitat

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6906
View/Open
012200330037.pdf (88.89Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Iglesia Mayol, Begoña de la
Date:
2002
Published in:
Educació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2002, 15 ; p. 253-264
Abstract:

El objetivo de este artículo es presentar los modelos de apoyo que se plantean, a nivel teórico, para después analizar cual es el apoyo que nos encontramos en los centros en los que estamos colaborando. De todos modos, pretendemos ofrecer también lo que para nosotros supone un modelo de apoyo coherente con los principios que se adoptan como referente, para atender las necesidades que emergen en los centros educativos, fruto de las diferencias que conviven.

El objetivo de este artículo es presentar los modelos de apoyo que se plantean, a nivel teórico, para después analizar cual es el apoyo que nos encontramos en los centros en los que estamos colaborando. De todos modos, pretendemos ofrecer también lo que para nosotros supone un modelo de apoyo coherente con los principios que se adoptan como referente, para atender las necesidades que emergen en los centros educativos, fruto de las diferencias que conviven.

Leer menos
Materias (TEE):
educación inter-cultural; pluralismo cultural; modelo didáctico; necesidad de educación; integración escolar; pedagogía diferencial
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.