Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Las plataformas de aprendizaje : del mito a la realidad

URI:
http://hdl.handle.net/11162/62313
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
García García, Emilio; Fernández-Pampillón Cesteros, Ana María; Depover, Christian; Quintin, Jean-Jacques; De Liévre, Bruno; Decamps, Sandrine; López Alonso, Covadonga; Miguel, Elena de; Matesanz del Barrio, María; Pita Puértolas, Gustavo; Sèré, Arlette; Araujo e Sá, María Helena; Melo-Pfeifer, Silvia
Date:
2009
Abstract:

El libro se organiza en tres partes. La primera explica qué son las plataformas para aprendizaje superior. La segunda presenta el espacio E-ling, entorno virtual de enseñanza de la Lingüística cuya metodología se basa en modelos teóricos cognitivos de aprendizaje en los que se integra docencia, investigación e innovación. La tercera parte es un acercamiento a las interacciones entre los usuarios de las plataformas de formación.

El libro se organiza en tres partes. La primera explica qué son las plataformas para aprendizaje superior. La segunda presenta el espacio E-ling, entorno virtual de enseñanza de la Lingüística cuya metodología se basa en modelos teóricos cognitivos de aprendizaje en los que se integra docencia, investigación e innovación. La tercera parte es un acercamiento a las interacciones entre los usuarios de las plataformas de formación.

Leer menos
Materias (TEE):
aprendizaje; enseñanza superior; enseñanza a distancia; tecnología de la educación; uso didáctico del ordenador; método de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.