Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Ayudamos a hablar : programa de estimulación y prevención de dificultades en el lenguaje oral en educación infantil

URI:
http://hdl.handle.net/11162/61694
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Magro Morales, María Elena; Cala Espinar, María Pilar; Gómez Camacho, María Pilar; Pérez Martínez, Esperanza; Palomo Expósito, María Isabel; Pérez Dueñas, María del Carmen; González García, Mercedes; Martos Torres, José Manuel; Vázquez Uceda, Manuel; Benítez Vega, Francisco José; Fernández Herrera, Carlos M.
Date:
2007
Abstract:

Se plantean estrategias educativas insertadas en el Ámbito de Comunicación y Representación, no como acciones remediales para alumnos con dificultades en el habla, sino como actividades para todos los niños y niñas, de 3 a 5 años, del aula enfocadas a posibilitar el mejor desarrollo de las estructuras del lenguaje oral.

Se plantean estrategias educativas insertadas en el Ámbito de Comunicación y Representación, no como acciones remediales para alumnos con dificultades en el habla, sino como actividades para todos los niños y niñas, de 3 a 5 años, del aula enfocadas a posibilitar el mejor desarrollo de las estructuras del lenguaje oral.

Leer menos
Materias (TEE):
educación de la primera infancia; educación preescolar; expresión oral; desarrollo del lenguaje; educación del habla; dificultad de aprendizaje; medios de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.