Al voltant de l'ensenyament de l'educació física
View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2000Published in:
Apunts. Educació física i esports. 2000, n. 62, cuarto trimestre ; p. 3-4Abstract:
Se presentan doce propuestas sobre la enseñanza de la educación física que deben servir para sugerir, reflexionar, debatir y, si se considera pertinente, aplicarlas en el marco de una educación física humanista, emocional y ecológica coincidiendo con el aspecto social, personal y con el entorno medioambiental. Para llevar a cabo estos propósitos se parte de la concepción del niño como persona inteligente, autónoma y abierta al entorno, a la que se pretende ayudar en el proceso de autoestructuración de la personalidad y, de este modo, mejorar sus niveles de autoestima.
Se presentan doce propuestas sobre la enseñanza de la educación física que deben servir para sugerir, reflexionar, debatir y, si se considera pertinente, aplicarlas en el marco de una educación física humanista, emocional y ecológica coincidiendo con el aspecto social, personal y con el entorno medioambiental. Para llevar a cabo estos propósitos se parte de la concepción del niño como persona inteligente, autónoma y abierta al entorno, a la que se pretende ayudar en el proceso de autoestructuración de la personalidad y, de este modo, mejorar sus niveles de autoestima.
Leer menosEs presenten dotze propostes sobre l'ensenyament de l'educació física que han de servir per suggerir, reflexionar, debatre i, si es considera pertinent, aplicar-les en el marc d'una educació física humanista, emocional i ecològica coincidint amb l'aspecte social, personal i amb l'entorn mediambiental. Per dur a terme aquests propòsits es parteix de la concepció del nin com a persona intel.ligent, autònoma i oberta a l'entorn, a la qual es pretén ajudar en el procés d'autoestructuració de la personalitat i, d'aquesta manera, millorar els nivells d'autoestima. Resum pres de l'autor.
Es presenten dotze propostes sobre l'ensenyament de l'educació física que han de servir per suggerir, reflexionar, debatre i, si es considera pertinent, aplicar-les en el marc d'una educació física humanista, emocional i ecològica coincidint amb l'aspecte social, personal i amb l'entorn mediambiental. Per dur a terme aquests propòsits es parteix de la concepció del nin com a persona intel.ligent, autònoma i oberta a l'entorn, a la qual es pretén ajudar en el procés d'autoestructuració de la personalitat i, d'aquesta manera, millorar els nivells d'autoestima. Resum pres de l'autor.
Leer menos