Escola Francesc d'Albranca : un repte de futur
Texto completo:
http://ibdigital.uib.cat/greenst ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2008Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2008 ; p. 280-290Resumen:
Se muestran algunos de los métodos de enseñanza que se llevan a la práctica en el Colegio Público Francesc d'Albranca des Migjorn Gran (Menorca) a partir de la convicción de que la enseñanza tiene que ver con los intereses y con las necesidades de los niños y niñas. Esta manera de trabajar permite una dinámica abierta, flexible y también facilita el trabajo autónomo del alumnado, y la atención a la diversidad por parte de maestros y maestras. Se incluyen datos numéricos de la población escolar del centro, información sobre las características del profesorado y distribución de los espacios de recreo. Se desarrollan algunos métodos de enseñanza de la escuela (proyectos de trabajo y aprendizaje de lenguas). Se expone un proyecto de trabajo para el aprendizaje de las Matemáticas. Dado el bajo número de alumnos por curso, se comenta la experiencia adquirida con el proyecto de trabajo 'Parella educativa' que consiste en la agrupación del alumnado del mismo ciclo en el aula.
Se muestran algunos de los métodos de enseñanza que se llevan a la práctica en el Colegio Público Francesc d'Albranca des Migjorn Gran (Menorca) a partir de la convicción de que la enseñanza tiene que ver con los intereses y con las necesidades de los niños y niñas. Esta manera de trabajar permite una dinámica abierta, flexible y también facilita el trabajo autónomo del alumnado, y la atención a la diversidad por parte de maestros y maestras. Se incluyen datos numéricos de la población escolar del centro, información sobre las características del profesorado y distribución de los espacios de recreo. Se desarrollan algunos métodos de enseñanza de la escuela (proyectos de trabajo y aprendizaje de lenguas). Se expone un proyecto de trabajo para el aprendizaje de las Matemáticas. Dado el bajo número de alumnos por curso, se comenta la experiencia adquirida con el proyecto de trabajo 'Parella educativa' que consiste en la agrupación del alumnado del mismo ciclo en el aula.
Leer menosEs mostren alguns dels mètodes d'ensenyament que es duen a la pràctica en el Col.legi Públic Francesc d'Albranca des Migjorn Gran (illa de Menorca) a partir de la convicció que l'ensenyament té a veure amb els interessos i amb les necessitats dels nins i nines. Aquesta manera de treballar permet una dinàmica oberta, flexible i també en facilita el treball autònom de l'alumnat, i l'atenció a la diversitat per part dels mestres. S'inclouen dades numèriques de la població escolar del centre, informació sobre les característiques del professorat i distribució dels espais d'esbarjo. Es desenvolupen alguns mètodes d'ensenyament de l'escola (projectes de treball i aprenentatge de llengües). S'exposa un projecte de treball per a l'aprenentatge de les Matemàtiques en el primer cicle de primària. Donat el baix número d'alumnes per curs, es comenta l'experiència adquirida amb el projecte de treball 'Parella educativa' que consisteix en l'agrupació de l'alumnat del mateix cicle a l'aula.
Es mostren alguns dels mètodes d'ensenyament que es duen a la pràctica en el Col.legi Públic Francesc d'Albranca des Migjorn Gran (illa de Menorca) a partir de la convicció que l'ensenyament té a veure amb els interessos i amb les necessitats dels nins i nines. Aquesta manera de treballar permet una dinàmica oberta, flexible i també en facilita el treball autònom de l'alumnat, i l'atenció a la diversitat per part dels mestres. S'inclouen dades numèriques de la població escolar del centre, informació sobre les característiques del professorat i distribució dels espais d'esbarjo. Es desenvolupen alguns mètodes d'ensenyament de l'escola (projectes de treball i aprenentatge de llengües). S'exposa un projecte de treball per a l'aprenentatge de les Matemàtiques en el primer cicle de primària. Donat el baix número d'alumnes per curs, es comenta l'experiència adquirida amb el projecte de treball 'Parella educativa' que consisteix en l'agrupació de l'alumnat del mateix cicle a l'aula.
Leer menos