Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Rendiment acadèmic : anàlisi crítica i visió prospectiva

URI:
http://hdl.handle.net/11162/5476
Full text:
http://ibdigital.uib.cat/greenst ...
View/Open
01220073000067.pdf (113.8Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Mestres Gavarró, Joan
Date:
2005
Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2005 ; p. 380-410
Abstract:

Se presenta en primer lugar un conjunto de reflexiones sobre el sistema de evaluación en aspectos objetivos y subjetivos. Se analizan los datos disponibles y los procedimientos de recogida y tratamiento que se están incorporando para agilizar y mejorar la información disponible. Finalmente, se exponen las posibilidades futuras que presenta el uso de las TIC para la gestión activa de la información adaptada a los intereses de diversos usuarios.

Se presenta en primer lugar un conjunto de reflexiones sobre el sistema de evaluación en aspectos objetivos y subjetivos. Se analizan los datos disponibles y los procedimientos de recogida y tratamiento que se están incorporando para agilizar y mejorar la información disponible. Finalmente, se exponen las posibilidades futuras que presenta el uso de las TIC para la gestión activa de la información adaptada a los intereses de diversos usuarios.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; valoración; sistema educativo; indicador; nuevas tecnologías
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.