Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Estudio TEDS-M : estudio internacional sobre la formación inicial del profesorado de matemáticas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/48110
Full text:
http://www.seiem.es/publicacione ...
View/Open
01120123000009.pdf (1.107Mb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Ponencia
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Rico Romero, Luis; Gómez Guzmán, Pedro; Cañadas Santiago, María Consuelo
Date:
2009
Published in:
Investigación en educación matemática : actas del XIII Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática. 2009 ; p. 425-434
Abstract:

Se describen las principales características del marco conceptual en el que se basa el diseño del estudio 'Teacher Education Study in Mathematics' TEDS-M. Se presenta un estudio comparativo internacional sobre la formación inicial de profesores de matemáticas, en el que España participa desde sus inicios (2006). Se establece el estado de avance de la participación española y se presenan algunos resultados preliminares relacionados con el proceso de recogida de datos.

Se describen las principales características del marco conceptual en el que se basa el diseño del estudio 'Teacher Education Study in Mathematics' TEDS-M. Se presenta un estudio comparativo internacional sobre la formación inicial de profesores de matemáticas, en el que España participa desde sus inicios (2006). Se establece el estado de avance de la participación española y se presenan algunos resultados preliminares relacionados con el proceso de recogida de datos.

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; formación inicial; análisis comparativo; investigación transnacional
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.